- Home
- Logo & merkidentiteit-pakket
- Logo & merkidentiteit-pakket wedstrijden
- Eco Generation sucht ein ansprechendes, ökologisches und nachhaltiges Logo und CI/CD
nicole.nielsen hebben hét ontwerp waar ze naar op zoek waren gevonden door een wedstrijd te starten in de categorie logo & merkidentiteit-pakket:
Eco Generation sucht ein ansprechendes, ökologisches und nachhaltiges Logo und CI/CD
Bekijk nicole.nielsen hun wedstrijd in de categorie Logo & merkidentiteit-pakket…
Het begon allemaal met ontwerpinstructies.
Via een aantal simpele, interactieve stappen werd het duidelijk welke ontwerpstijl gezocht werd, en wat precies nodig was voor hun ontwerp in de categorie logo & merkidentiteit-pakket.
Designers van over de hele wereld hebben hun ontwerpen ingezonden.
ontwerpinzendingen
U krijgt diverse concepten van ervaren designers van over de hele wereld.
designers
Ook in de categorie Logo & merkidentiteit-pakket vindt u designers die weten hoe zij uw ideeën tot een ontwerp kunnen realiseren.
winnaar
Selecteer uw favoriete Logo & merkidentiteit-pakket (Of twee! Of zelfs 3!) Het ontwerp is dan helemaal van u.
nicole.nielsen werkte samen met designers om hun ideeën te verfijnen
Beoordeel ontwerpen
Wanneer ontwerpen worden ingezonden, kunt u deze beoordelen, zodat designers weten wat u zoekt voor uw logo-ontwerp.
Geef feedback
99designs heeft geweldige tools die samenwerken makkelijker maken. Zo kunt u beter aangeven wat en waar u iets doorgevoerd wilt hebben
En toen… hebben ze een winnaar benoemd!
Klantreviews
Een gemiddelde score van 4.8 uit meer dan 40000 beoordelingen van ontwerpwedstrijden
Gaandeweg ontmoetten ze veel getalenteerde designers…
We denken dat wedstrijden een geweldige manier zijn om een ontwerp te krijgen.
Onlangs voltooide wedstrijden:
Design a double barreled, love story with two female redheads that revolves around old wealth.
Female mostly. Midwest and East Coast appeal. Ages 14 to 90. This is a fast, funny beach read.
entries
designers
Design a Book cover to promote a healthy marriage
Married couples needing marriage help or just looking to improve their relationship.
entries
designers
Car club logo
We are a car club group. A group of friends that have come together and call ourselves family and do car stuff together.
entries
designers
Help readers fall in love with "Finding Gemma Lovegood," a feel-good romance novel set in England
The book is aimed at women ages 18 and up with the primary audience being women over 30.
entries
designers
Chiara G Coaching
Coaching services on life and grief to help people find themselves through difficult times in their lives. It targets mu
entries
designers
A creative design for an excited audience
Open minded individuals who look for a bit of everything in their media. Target age group could be from 18-30.
entries
designers
Chair Yoga
Target markets are seniors and people over 55. Predominantly female US/Canada/UK markets
entries
designers