Onze beeldtaal reflecteert onze waarden en onze community. Simpel maar toch divers. Ingetogen en tijdloos maar ook opvallend en levendig. Hier een aantal tips voor als je jouw merk wilt representeren:
Logo
Wij zijn 99designs. We zijn niet 99 Designs of 99Designs of 99 designs. Gewoon simpel 99designs. Jij kan het!
Het belangrijkste logo voor ons merk, ons wordmark moet de uitstraling hebben van alles wat wij creëren.
Het 99d logomark in een vierkant doet dienst als onze avatar en is erg handig als er wat extra gewicht in de schaal moet worden gelegd.
Gebruik en taglines
Het wordmark en logomark kunnen altijd onafhankelijk van elkaar gebruikt worden, maar kunnen als het nodig is in relevante contexten ook gecombineerd worden met een tagline.
Taglines en lockups zouden gebaseerd moeten worden op deze bestanden en niet vanaf het begin worden opgebouwd.
99designs gebruikt een 'wit open canvas' als metafoor om de beeldtaal van het merk te onderstrepen—het is belangrijk dat de witte ruimte vrijuit gebruikt kan worden. Een '99' spacer aan alle kanten van het wordmark en logomark is daarom geen verwachting maar een absoluut minimum.
Zowel de tagline als het wordmark kan in kleur gecombineerd worden met een bijpassend kunstwerk, terwijl de andere helft Bleached As of Punt Road blijft.
De tagline of logomark lockup wordt altijd in de rechter benedenhoek geplaatst.
De tagline of wordmark lockup past beter in een horizontale weergave.
De tagline of logomark lockup past beter in een horizontale weergave.
Kleurenpalet
Het 99designs kleurenpalet is net zo divers als onze community—het bestrijkt het hele spectrum.