Deze ontwerpwedstrijd is geëindigd. Wij feliciteren de winnende designer 2MDesigns
!
Achtergrondinformatie
Naam die moet worden opgenomen in het logo
Urban Forage Winery and Cider House
Slagzin die moet worden opgenomen in het logo
Ongedefinieerd
Beschrijving van de organisatie en de doelgroep
Urban Forage makes honey mead, hard cider and fruit wines from fruit from city trees, from grocery stores and leftover fruit from orchards that might otherwise go to waste. We're located in the city of Minneapolis and will sell primarily to adults 21-45 in the heart of the Twin Cities metro. We produce and bottle everything on site in small batches.
We'll eventually have a taproom(that is, a small, friendly bar that only serves our own products) , so we'll need a logo that will also hold up in that situation.
Als je lettertypen gebruikt waar een licentie voor nodig is, vraag dan aan de klant of die daarmee akkoord gaat. Om licentieredenen is het beter een cliënt van informatie te voorzien over hoe ze het font kunnen aanschaffen in plaats van ze de daadwerkelijke bestanden te sturen.
Tekst in logo's moet worden geconverteerd naar omlijningen.