Deze ontwerpwedstrijd is geëindigd. Wij feliciteren de winnende designer deleted-3647437
!
Achtergrondinformatie
Naam die moet worden opgenomen in het logo
GLØ
Slagzin die moet worden opgenomen in het logo
no
Beschrijving van de organisatie en de doelgroep
GLØ is a new streetwear brand for 15 to 34 years old. 70 % female, 30% male audience. Their interests: pop music and culture. The brand represents Bold, Fearless, Strong. It needs to be unisex and have a streetwear look.
"be bold, be fearless" "the only rule is not to be boring".
Visual identity - Boxy, military-style but suitable for the female market.
Please do not use standard fonts but create unique typography.
The brand is created by famous hip hop, R&B female music artists. The logo needs to be amazing to impress her, also it's a great opportunity for the designer as this brand will be big!
Als je lettertypen gebruikt waar een licentie voor nodig is, vraag dan aan de klant of die daarmee akkoord gaat. Om licentieredenen is het beter een cliënt van informatie te voorzien over hoe ze het font kunnen aanschaffen in plaats van ze de daadwerkelijke bestanden te sturen.
Tekst in logo's moet worden geconverteerd naar omlijningen.